Obserwatorzy

środa, 14 marca 2012

SPRING & POOR

Znowu mnie znalazła, znowu przyszła. Zapowiedzianie, lecz mimo to nagle. Jak zwykle byłam zaskoczona, gdy obudziła mnie łaskotaniem po nosie, gdy dopadła mnie w ciągu dnia, wtaczając się we mnie, skręcając jeszcze bardziej już i tak kręcone włosy i ruszając do rytmu MOIMI WŁASNYMI nogami . A najgorzej było, gdy zorientowałam się w środku nocy, że wpełza pod moje prześcieradło i z całych sił ciągnie za nogi, by mnie jeszcze bardziej otumanić, by wbić się we wszystkie moje pory, po to by je później za sobą zamknąć. Oczywiście historia lubi się powtarzać, znowu skopałam ją po twarzy, znowu narobiłam jej mnóstwo zadrapań i siniaków, ponadto ma skręcony nadgarstek, ale wiem, że przyjdzie znowu i znowu, aż wreszcie mnie przekona, że jest nieunikniona. Znowu zrobi ze mnie totalnego kretyna, wsadzając mój ośrodek mózgowy do sokowirówki, zrobi z niego płyn, który zmiesza z płynem reszty ludzi, by udowodnić mi, że nie uda mi się jej pokonać. Że jestem tak słaba, jak inni ludzie, jak ci z których kpię w głos, wyśmiewam ich kretyńskie słabości, tak teraz swoje powinnam wyśmiać, najlepiej jednoczenie waląc głową w coś twardego, może jakiś fikuśny mur, nie?
Znowu wejdzie we mnie, brutalnie, nagle, boleśnie.  Znowu stanę się lekka jak piórko, będę wirować w pełnym słońcu i wtórować śpiewem ptakom, znowu nikt nie wpadnie na pomysł, by mnie zamknąć w białych ścianach, bo mogę zrobić sobie krzywdę. Znowu, znowu i znowu.
Znowu przyjdzie wiosna, a ja nie będę mogła nic zrobić, prócz poddania się jej rozkazom.
 
Z kim to nie spałem

nie spałem z matką Teresą
nie spałem z siostrą Faustyną
nie spałem z Jolantą Kwaśniewską

i gdybym miał czytelniczkom
pani znakomitego pisma
powiedzieć całą prawdę


ten wywiad nigdy by się nie skończył



“ Nie rzucaj się mała na tory.
Ani nie tnij żyletką swoich rąk.
Nie atakuj bezbronna psów sfory
Ani nie jedź drogą pod prąd.

Bo jutro, jutro będzie wiosna!
I suknię założysz radosną.
Do drzwi zapuka Twój książę.
Jeszcze nowe Ci skrzydła urosną.
— Muzyka Końca Lata.







“ Zostanie po mnie pusty pokój
I małomówna, cicha sława. ”
— staff

“ Ludzie nie mówią Ci kim jesteś. Ty im to mówisz. ”
— Blair Waldorf





“ Gdy masz problem z podjęciem decyzji, rzuć monetą.

To działa nie dlatego, że podejmuje decyzje za Ciebie.

To działa, ponieważ w tej krótkiej chwili, kiedy moneta jest w powietrzu, nagle zdajesz sobie sprawę, na co masz nadzieję. ”

1 komentarz:

  1. ja cieszę się, że przyszła wiosna. w końcu będzie ładnie i nie trzeba się będzie grubo ubierać.
    Dla mnie wszyscy jesteśmy tacy sami. Różnimy się tylko fizycznie, moze trochę psychicznie poza tym niczym więcej. często popełnimy takie same błędy, myślimy tak samo, robimy to samo. Więc dlaczego czasem zwalamy winę na płeć przeciwną?

    Tak, Tokio Hotel.

    OdpowiedzUsuń